Madone SL 7 Gen 8 NOWOŚĆ 2025
Cena: 28 998 zł
Madone SL 7 Gen 8 to gotowa na wyścigi maszyna na szosę łącząca wszystko co najlepsze. Ekstremalnie niska masa pozwala pędzić na podjazdach, aerodynamiczna geometria ogranicza opory na zjazdach, a IsoFlow dba o wygodę na niezliczonych kilometrach. Zyskujesz niezrównaną równowagę ceny i wydajności, a to dzięki zastosowaniu włókna węglowego OCLV Serii 500, kierownicy oddzielnej od mostka oraz sterowanemu bezprzewodowo napędowi Shimano Ultegra Di2 zmieniającemu biegi jak marzenie, uzupełnionemu o koła z włókna węglowego dla sprawności przy najniższej możliwej masie.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli…
Szukasz wysokiej klasy wyścigowego roweru gwarantującego aerodynamikę, komfort i lekką konstrukcję. Cenisz sobie włókno węglowe, ale wystarczy Ci lekkie, a jednocześnie przystępne włókno węglowe OCLV Serii 500, bo wiesz, że zyskujesz wiele mimo paru dodatkowym gramom masy. Liczysz na wydajne części w kluczowych miejscach, na przykład koła z włókna węglowego i sterowaną elektronicznie grupę Shimano Ultegra Di2.
Użyte technologie
Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami oraz technologia komfortu IsoFlow. Grupa 2×12 Shimano Ultegra Di2 zapewnia błyskawiczną zmianę biegów i pełne możliwości dostosowania do potrzeb. Wisienka na torcie: zamontowane bezdętkowe koła z włókna węglowego Bontrager Aeolus Pro 51.
Ostatnie słowo
Madone SL 7 Gen 8 to idealny rower, gdy liczy się zarówno sprawność podczas wyścigów, jak i budżet. Zapewnia idealną równowagę ceny i wydajności, dzięki włóknu węglowemu OCLV Serii 500 i usprawnionym częściom, takim jak koła z włókna węglowego i sterowana elektronicznie zmiana biegów.
Kolor: Matte Lunar Silver
Rozmiary: XS, S, M, ML, L, XL
Rama
Włókno węglowe OCLV Serii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142×12 mm
Widelec
Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle
Waga
Waga
ML – 7.88 kg / 17.38 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe
Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.
Napęd
Manetka
Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa
*Korba
Rozmiar: XS, S
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 165 mm długości
Rozmiar: M
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 170 mm długości
Rozmiar: ML, L
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 172,5 mm długości
Rozmiar: XL
Shimano Ultegra R8100, 50/34, 175 mm długości
Wkład suportu
Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta
Shimano Ultegra R8101, 11-34, 12-rzędowa
Maks. wielkość zębatki
1x: 54T, 2x: 56/43
Koła
Koło przednie
Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm
Koło tylne
Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek Shimano 11/12-rzędowy, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm
Zacisk przedni
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Zacisk tylny
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Opona
Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm
Element opony
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Maks. rozmiar opon
32 mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji)
Komponenty
*Siodełko
Rozmiar: XS, S
Bontrager Aeolus Elite, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 155 mm
Rozmiar: M, ML, L, XL
Bontrager Aeolus Elite, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 145 mm
*Sztyca
Rozmiar: XS, S, M, XL
Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, krótka
Rozmiar: ML, L
Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, długa
*Kierownica
Rozmiar: XS
Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 35 cm, szerokość w chwycie dolnym 38 cm
Rozmiar: S
Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 37 cm, szerokość w chwycie dolnym 40 cm
Rozmiar: M, ML, L
Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 42 cm
Rozmiar: XL
Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, głębokość 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 41 cm, szerokość w chwycie dolnym 44 cm
*Wspornik kierownicy
Rozmiar: XS
Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości
Rozmiar: S, M
Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości
Rozmiar: ML, L
Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości
Rozmiar: XL
Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości
Tarcza hamulcowa
Shimano CL800, mocowaniem centerlock, 160 mm
Rozmiar tarczy
Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.