Madone SL 6 Gen 8     NOWOŚĆ 2025

Cena: 21 998 zł
Kolory: 1/Matte Dark Web  2/Crimson  3/White Prismatic
Rozmiary: XS, S, M, ML, L, XL

Madone SL 6 Gen 8 to lekki i aerodynamiczny rower szosowy, z którym technologie elit peletonu trafiają do bardziej przystępnych segmentów. Zapewnia korzyści aero droższego Madone SLR Gen 8, ale z tańszym włóknem węglowym OCLV 500 oraz dwuczęściowym kokpitem z ukrytym prowadzeniem przewodów i linek. Wykorzystuje gotową na wyścigi geometrię cechującą się wygodą na podjazdach i gotową na atak. Grupa Shimano 105 Di2 utrzymuje umiarkowaną ceną bez poświęcania błyskawicznej elektronicznej zmiany biegów. Całość zwieńczają koła z włókna węglowego dodatkowo wspomagające lekkość i sprawność.

Szukasz wyścigowej szosówki wagi piórkowej bez ceny typowej dla szczytu podium. Interesujesz się wyścigami, klubowymi przejażdżkami lub wypadami solo po meandrujących dolinach i nie chcesz iść na kompromis między sprawnością na podjazdach i aerodynamiką. Uwielbiasz niezawodną pracę grupy Shimano 105, ale chcesz dodatkowej korzyści pracującego błyskawicznie elektronicznego sterowania Di2.

Użyte technologie
Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami oraz technologia komfortu IsoFlow. Sterowany elektronicznie napęd 2×12 Shimano 105 Di2 gwarantujący płynną pracę, a wszystko dzięki technologiom pochodzącym z topowych grup. Jako wisienka na torcie – koła z włókna węglowego zamontowane bezdętkowego Bontrager Aeolus Elite 35.

Ostatnie słowo
Madone SL 6 Gen 8 zapewnia godną wyścigów aerodynamikę i masę idealną na pewne pokonywanie podjazdów. To rasowy rower wysokiej klasy w bardziej przystępnej cenie, a to dzięki włóknu węglowemu OCLV Serii 500 oraz gotowej na ciężką pracę grupie Di2. Wykorzystuje identyczne rozwiązania konstrukcyjne ramy jak model SLR, takie jak aerodynamiczne kształty rur i technologia komfortu IsoFlow, dzięki którym pozostaniesz na czele paczki.

Rama
Włókno węglowe OCLV Serii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142×12 mm
Widelec
Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle

Waga
Waga
ML – 8.16 kg / 17.99 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe
Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.

System elektryczny
Ładowarka
Z kablem do ładowania

Napęd
Manetka
Shimano 105 R7170, 12-rzędowa
Przerzutka przednia
Shimano 105 R7150 Di2, mocowanie na hak, down swing
Przerzutka tylna
Shimano 105 R7150 Di2, maks. zębatka 36T
*Korba
Rozmiar: XS, S
Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości

Rozmiar: M
Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości

Rozmiar: ML, L
Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości

Rozmiar: XL
Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości
Wkład suportu
Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta
Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa
Łańcuch
Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Maks. wielkość zębatki
1x: 54T, 2x: 56/43

Koła
Koło przednie
Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 35mm, oś przelotowa 100 x 12 mm
Koło tylne
Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 35 mm, bębenek 11/12-rzędowy Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm
Zacisk przedni
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Zacisk tylny
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Opona
Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm
Element opony
Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz
Bontrager TLR
Maks. rozmiar opon
32 mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji)

Komponenty
*Siodełko
Rozmiar: XS, S
Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm

Rozmiar: M, ML, L, XL
Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
*Sztyca
Rozmiar: XS, S, M, XL
Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, krótka

Rozmiar: ML, L
Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, długa
*Kierownica
Rozmiar: XS
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 36 cm, szerokość w chwycie dolnym 40 cm

Rozmiar: S, M
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 38 cm, szerokość w chwycie dolnym 42 cm

Rozmiar: ML, L
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 40 cm, szerokość w chwycie dolnym 44 cm

Rozmiar: XL
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 42 cm, szerokość w chwycie dolnym 46 cm
*Wspornik kierownicy
Rozmiar: XS
Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości

Rozmiar: S, M
Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości

Rozmiar: ML, L
Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości

Rozmiar: XL
Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości
Tarcza hamulcowa
Shimano RT70, z mocowaniem centerlock, 160 mm
Rozmiar tarczy
Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu

 

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.