Madone SL 5 Gen 8     NOWOŚĆ 2025
Cena: 15 498 zł

Kolory: 1/ Matte Deep Smoke 2/ Hex Blue

Madone SL 5 Gen 8 to lekki i aerodynamiczny rower szosowy, z którym technologie elit peletonu trafiają do bardziej przystępnych segmentów. Zapewnia korzyści aero droższego Madone SLR Gen 8, ale z tańszym włóknem węglowym OCLV 500 oraz dwuczęściowym kokpitem z ukrytym prowadzeniem przewodów i linek. Jego gotowa na wyścigi geometria gwarantuje zwinność podczas sprintów, a jednocześnie kontrolę na szybkich zjazdach. Grupa Shimano 105 pozwala utrzymać cenę w ryzach przy zachowaniu niezawodnej mechanicznej pracy, której ufasz.

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli…
Szukasz wyścigowej szosówki wagi piórkowej bez ceny typowej dla szczytu podium. Interesujesz się wyścigami, klubowymi przejażdżkami lub wypadami solo po meandrujących dolinach i nie chcesz iść na kompromis między sprawnością na podjazdach i aerodynamiką. Nie masz problemu z bardziej przystępnym osprzętem, dzięki któremu możesz wskoczyć na wymarzony rower szybciej.

Użyte technologie
Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami oraz technologia komfortu IsoFlow. Grupa Shimano 105 2×12 zapewnia precyzyjną, mechaniczną zmianę biegów bez zbędnych wodotrysków sterowanych elektronicznie napędów. Koła bezdętkowe pozwalają zapomnieć o flakach, ograniczają opory toczenia, a całość dopełniają hydrauliczne hamulce tarczowe.

Ostatnie słowo
Madone SL 5 Gen 8 to idealna maszyna dla kogoś szukającego osiągów roweru najwyższej klasy w niższej cenie. Oferuje identyczne rozwiązania jak starszy brat SLR, na przykład aerodynamiczne kształty rurek i lekką technologię komfortu IsoFlow, ale w bardziej przystępnej konstrukcji, dzięki czemu nie zabraknie Ci środków na wpisowe i wycieczki.

Rama
Włókno węglowe OCLV Serii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142×12 mm
Widelec
Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle

Waga
Waga
ML – 8.70 kg / 19.19 lbs (z dętkami)
Ograniczenie wagowe
Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg.

Napęd
Manetka
Shimano 105 R7120, 12-rzędowa
Przerzutka przednia
Shimano 105 R7100, zintegrowana, mocowanie dolne
Przerzutka tylna
Shimano 105 R7100, maks. zębatka 36T
*Korba
Rozmiar: XS, S
Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości

Rozmiar: M
Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości

Rozmiar: ML, L
Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości

Rozmiar: XL
Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości
Wkład suportu
Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska
Kaseta
Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa
Łańcuch
Shimano SLX M7100, 12-biegowa
Maks. wielkość zębatki
1x: 54T, 2x: 56/43

Koła
Koło przednie
Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 100 x 12 mm
Piasta przednia
Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm
Zacisk przedni
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Zacisk tylny
Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz
Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta
Szprychy
14 g, ze stali nierdzewnej, czarne
Opona
Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 28 mm
Maks. rozmiar opon
32 mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji)

Komponenty
*Siodełko
Rozmiar: XS, S
Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm

Rozmiar: M, ML, L, XL
Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm
*Sztyca
Rozmiar: XS, S, M, XL
Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, krótka

Rozmiar: ML, L
Aerodynamiczna nasadka masztu podsiodłowego Madone z włókna węglowego, przesunięcie 0 mm, długa
*Kierownica
Rozmiar: XS
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 36 cm, szerokość w chwycie dolnym 40 cm

Rozmiar: S, M
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 38 cm, szerokość w chwycie dolnym 42 cm

Rozmiar: ML, L
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 40 cm, szerokość w chwycie dolnym 44 cm

Rozmiar: XL
Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 42 cm, szerokość w chwycie dolnym 46 cm
*Wspornik kierownicy
Rozmiar: XS
Trek RCS Pro, -7 stopni, 80 mm długości

Rozmiar: S, M
Trek RCS Pro, -7 stopni, 90 mm długości

Rozmiar: ML, L
Trek RCS Pro, -7 stopni, 100 mm długości

Rozmiar: XL
Trek RCS Pro, -7 stopni, 110 mm długości
Tarcza hamulcowa
Shimano RT70, z mocowaniem centerlock, 160 mm
Rozmiar tarczy
Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.