Powerfly 7 generacji 3
Cena : 23 979 zł 21 589 zł Najniższa cena 30 dni przed promocją 23 979 zł
Rama | Rozmiar: XS , S Alpha Platinum Aluminium, zakrzywiona rura górna, zintegrowany wymienny akumulator RIB (z ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
---|---|
Rozmiar: M , L , XL Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (z ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148 |
|
*Widelec | Rozmiar: XS RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powiększona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 80 mm skoku |
Rozmiar: S , M , L , XL RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powiększona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku |
|
Maks. kompatybilny skok widelca | 120mm (XS: 80mm) |
Koła
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Line 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta |
*Opona | Rozmiar: XS , S Bontrager XR3 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,35” |
Rozmiar: M , L , XL Bontrager XR3 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40″ |
|
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,60″ lub 27,5 x 2,8” (XS i S: 27,5 x 2,60″) Widelec: Patrz dane producenta |
Napęd
Manetka | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek |
Ramię korby | E*thirteen E*spec Plus, 165 mm długości |
Zębatka przednia | E*thirteen, 36T, stal |
Kaseta | Shimano SLX M7100, 10-51, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Pedał | VP-536 nylonowe, platformowe |
Maks. wielkość zębatki | 38T |
Komponenty
Siodełko | Bontrager Commuter Comp |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: XS , S TranzX JD-YSP18, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 361 mm długości |
Rozmiar: M , L , XL TranzX JD-YSP18, 130 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 425 mm długości |
|
*Kierownica | Rozmiar: XS , S Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 720 mm |
Rozmiar: M , L , XL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm |
|
*Chwyty | Rozmiar: XS , S , M , L , XL Bontrager XR Endurance Elite |
Rozmiar: XS , S , M , L , XL Bontrager XR Endurance Elite, z obejmą, ergonomiczne |
|
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XS Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stopni, 50 mm długości |
Rozmiar: S , M Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stopni, 60 mm długości |
|
Rozmiar: L , XL Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stopni, 70 mm długości |
|
Stery | FSA IS-2, góra 1-1/8″, dół 1,5″ |
Hamulec | 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 |
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: XS , S Shimano RT66, na 6 śrub, 180 mm długości |
Rozmiar: XS , S , M , L , XL Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm |
Akcesoria
Bateria | Bosch PowerTube 625 |
---|---|
Ładowarka | Bosch Standard 4 A, 220-240 V |
Silnik | Bosch Performance CX, magnezowa obudowa silnika, 250 W, 85 Nm, 25 km/h maks. wspomagania |
Komputer | Bosch Kiox z zabezpieczeniem antykradzieżowym |