Marlin+ 8
Cena: 15 999,- 11 569,- Najniższa cena 30 dni przed promocją 15 999 zł
Rozmiar: L
Marlin+ 8 to elektryczny rower górski, który tylko czeka, by dodać mocy na szlaku. Silnik Bosch Active Line Plus zapewnia wspomaganie potrzebne na stromych podjazdach i długich trasach w korzystnej cenie, a widelec amortyzowany o skoku 120 mm dba o wygodne prowadzenie na trudnych odcinkach. Usprawnienia, takie jak przystosowane do zastosowania bezdętkowego koła i opony oraz 12-biegowy napęd Shimano przekładają się na rower gotowy na każdą trasę.
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli…
Pragniesz dodatkowej mocy, ale nie uśmiecha Ci się puste konto. Chcesz korzystać z dużej liczby przełożeń potrzebnych na najróżniejszych szlakach, a także ochrony przed przebiciami, którą zapewniają szerokie 2,6” koła i opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego.
Użyte technologie
Rama z Alpha Gold Aluminium o prawdziwej górskiej geometrii i widelec amortyzowany ze sprężyną powietrzną o skoku 120 mm. Niezawodny napęd Bosch Active Line Plus 50 Nm zapewniający wspomaganie do 25 km/h. Kompaktowy sterownik Purion 200 z wbudowanym wyświetlaczem i akumulator Powertube o pojemności 400 Wh. Zyskujesz 12-biegowy napęd Shimano Deore, hydrauliczne hamulce tarczowe i szerokie 2,6-calowe opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego, które poprawiają przyczepność i chronią przed przebiciami.
Ostatnie słowo
Marlin+ to idealny wybór dla wszystkich zainteresowanych wejściem w świat elektrycznych rowerów górskich. Sprawna na szlakach rama zapewnia pewne prowadzenie, a silnik Bosch Active Line Plus oferuje dość mocy, by ulżyć Ci podczas długich podjazdów.
Rama Rozmiar: XS
Alpha Gold Aluminium, zagięta rura górna, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, punkty mocowania bagażnika, błotników i nóżki, hak uniwersalny UDH, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm
Rozmiar: S , M , L , XL
Alpha Gold Aluminium, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania bagażnika, błotników i nóżki, UDH, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm
*Widelec Rozmiar: XS
RockShox Recon Silver RL, Solo Air, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 46 mm, Boost110, 15 mm Maxle Stealth, 100 mm skoku
Rozmiar: S
RockShox Recon Silver RL, Solo Air, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 46 mm, Boost110, 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku
Rozmiar: M , L , XL
RockShox Recon Silver RL, Solo Air, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku
Maks. kompatybilny skok widelca Informacje dostępne w instrukcji obsługi
Koła
Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza centerlock, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Piasta tylna Formula CL-3348M, aluminium, CenterLock, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
*Obręcz Rozmiar: XS , S , M , L , XL
Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta
Rozmiar: XS , S , M , L , XL
Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, zawór Presta
*Opona Rozmiar: XS , S
Bontrager Gunnison Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwie mieszanki, stopka z aramidu, 60 tpi, 27.5 x 2,60”
Rozmiar: M , L , XL
Bontrager Gunnison Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwie mieszanki, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,60”
Taśma na obręcz TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon Rama: 29 x 2,60″ (XS: 27,5 x 2,60″), Widelec: Patrz dane producenta
System elektryczny
Bateria Bosch CompactTube 400 Wh
Ładowarka Bosch Standard 2 A, 230 V, system inteligentny
Komputer Bosch Purion 200
Silnik Bosch Active Line Plus, 50 Nm
Napęd
Manetka Shimano Deore M6100, 12 biegów
Przerzutka tylna Shimano Deore M6100, długi wózek
Korba FSA CK-220, 165 mm długości
Zębatka przednia FSA, 32T, steel
Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano Deore M6100, 12 biegów
Pedał VP-536 nylonowe, platformowe
Maks. wielkość zębatki 1x: 36T, minimum 32T
Komponenty
Siodełko Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm
*Sztyca Rozmiar: XS , S
TranzX JD-YSP18, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 361 mm długości
Rozmiar: M , L , XL
TranzX JD-YSP18, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 470 mm długości
*Kierownica Rozmiar: XS , S
Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 720 mm
Rozmiar: M , L , XL
Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą
*Wspornik kierownicy Rozmiar: XS , S
Bontrager Comp, 31,8 mm, 7 stopni, 35 mm długości
Rozmiar: M , L
Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości
Rozmiar: XL
Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 60 mm długości
Stery Półzintegrowane, uszczelniane łożyska, miski aluminiowe, góra 1-1/8”, dół 1,5”
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano, dźwignia MT4100, zacisk MT420
Tarcza hamulcowa Shimano RT64, 203mm z mocowaniem centerlock
Rozmiar tarczy Maks. średnice tarcz hamulcowych – Rama: 203mm, min. 180mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca
Waga
Waga M – 21.49 kg / 47.38 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.